י״ט בסיון ה׳תשפ״ה
ערוץ הצרכנות
  • אופנה
    • בגדים
    • נעליים
    • תיקים
    • תכשיטים
    • אקססוריז
    • משקפיים
  • קוסמטיקה
    • איפור וטיפוח
    • בישום
  • לבית
    • חדש בבית
    • עיצוב ולייף סטייל
    • ריהוט ותאורה
    • מוצרי חשמל
    • רפואה ומוצרי בריאות
    • מוצרי ניקיון ותחזוקה
    • היגיינה
  • ילדים
    • ביגוד והנעלה
    • משחקים, פנאי ובילוי
    • לגיל הרך
  • מזון
    • חדש על המדף
    • אוכלים בחוץ
    • יין ומשקאות
    • מתכונים
  • תרבות
    • סרטים, סדרות ותוכניות
    • הצגות ומופעים
    • ספרים ומוסיקה
    • בתי מלון וצימרים
    • אטרקציות וטיולים
    • ספורטיביים
  • כלכלי
    • כסף
    • מסחר ונדל"ן
    • קריירה
    • בנקים
  • טכנולוגי
    • מחשבים
    • סלולר ואפליקציות
    • גאדג'טים וחידושים
    • טלויזיה ומסכים
    • תחבורה
  • טיפים
  • שווה לדעת
  • מבצעים
  • צור קשר
  • אופנה
    • בגדים
    • נעליים
    • תיקים
    • תכשיטים
    • אקססוריז
    • משקפיים
  • קוסמטיקה
    • איפור וטיפוח
    • בישום
  • לבית
    • חדש בבית
    • עיצוב ולייף סטייל
    • ריהוט ותאורה
    • מוצרי חשמל
    • רפואה ומוצרי בריאות
    • מוצרי ניקיון ותחזוקה
    • היגיינה
  • ילדים
    • ביגוד והנעלה
    • משחקים, פנאי ובילוי
    • לגיל הרך
  • מזון
    • חדש על המדף
    • אוכלים בחוץ
    • יין ומשקאות
    • מתכונים
  • תרבות
    • סרטים, סדרות ותוכניות
    • הצגות ומופעים
    • ספרים ומוסיקה
    • בתי מלון וצימרים
    • אטרקציות וטיולים
    • ספורטיביים
  • כלכלי
    • כסף
    • מסחר ונדל"ן
    • קריירה
    • בנקים
  • טכנולוגי
    • מחשבים
    • סלולר ואפליקציות
    • גאדג'טים וחידושים
    • טלויזיה ומסכים
    • תחבורה
  • טיפים
  • שווה לדעת
  • מבצעים
  • צור קשר
ערוץ הצרכנות
  • אופנה
    • בגדים
    • נעליים
    • תיקים
    • תכשיטים
    • אקססוריז
    • משקפיים
  • קוסמטיקה
    • איפור וטיפוח
    • בישום
  • לבית
    • חדש בבית
    • עיצוב ולייף סטייל
    • ריהוט ותאורה
    • מוצרי חשמל
    • רפואה ומוצרי בריאות
    • מוצרי ניקיון ותחזוקה
    • היגיינה
  • ילדים
    • ביגוד והנעלה
    • משחקים, פנאי ובילוי
    • לגיל הרך
  • מזון
    • חדש על המדף
    • אוכלים בחוץ
    • יין ומשקאות
    • מתכונים
  • תרבות
    • סרטים, סדרות ותוכניות
    • הצגות ומופעים
    • ספרים ומוסיקה
    • בתי מלון וצימרים
    • אטרקציות וטיולים
    • ספורטיביים
  • כלכלי
    • כסף
    • מסחר ונדל"ן
    • קריירה
    • בנקים
  • טכנולוגי
    • מחשבים
    • סלולר ואפליקציות
    • גאדג'טים וחידושים
    • טלויזיה ומסכים
    • תחבורה
  • טיפים
  • שווה לדעת
  • מבצעים
  • צור קשר
  • אופנה
    • בגדים
    • נעליים
    • תיקים
    • תכשיטים
    • אקססוריז
    • משקפיים
  • קוסמטיקה
    • איפור וטיפוח
    • בישום
  • לבית
    • חדש בבית
    • עיצוב ולייף סטייל
    • ריהוט ותאורה
    • מוצרי חשמל
    • רפואה ומוצרי בריאות
    • מוצרי ניקיון ותחזוקה
    • היגיינה
  • ילדים
    • ביגוד והנעלה
    • משחקים, פנאי ובילוי
    • לגיל הרך
  • מזון
    • חדש על המדף
    • אוכלים בחוץ
    • יין ומשקאות
    • מתכונים
  • תרבות
    • סרטים, סדרות ותוכניות
    • הצגות ומופעים
    • ספרים ומוסיקה
    • בתי מלון וצימרים
    • אטרקציות וטיולים
    • ספורטיביים
  • כלכלי
    • כסף
    • מסחר ונדל"ן
    • קריירה
    • בנקים
  • טכנולוגי
    • מחשבים
    • סלולר ואפליקציות
    • גאדג'טים וחידושים
    • טלויזיה ומסכים
    • תחבורה
  • טיפים
  • שווה לדעת
  • מבצעים
  • צור קשר

חברת GROHE ישראל משיקה את אולם הקונספט הייחודי והראשון מסוגו בעולם: "אולם המים" האולם החדש משלב בין ההיצע הייחודי של חברת GROHE (גרואה) לבין חווית ביקור יחידה במינה הפונה אל כל החושים

רבקה קופר 28/02/2018 – י״ג באדר ה׳תשע״ח

חברת GROHE ישראל ׁ(גרואה) משיקה את אולם הקונספט הייחודי והראשון מסוגו בעולם: אולם המים.

האולם החדש משלב בין ההיצע הייחודי של חברת GROHE לבין חווית ביקור יחידה במינה הפונה אל כל החושים.

חברת GROHE, החברה הגרמנית הגדולה והמובילה בעולם בתחום ברזי מטבח ואמבט, מנגנוני הדחה, כלים ואביזרים סניטריים, משיקה בימים אלו את אולם הקונספט הייחודי שלה והראשון מסוגו בעולם ברחוב הלחי בבני ברק. על עיצוב אולם הקונספט אמונים השותפים אדריכל אדר אופנהיים והמעצבת סיגל גריל ממשרד "גריל אופנהיים אדריכלות ועיצוב פנים" יחד עם רעות עירון, מעצבת תערוכות וחללים מוזיאליים.

אולם הקונספט משלב בין ההיצע הייחודי של חברת GROHE לבין חווית ביקור יחידה במינה הפונה אל כל החושים. האולם מציג עיצוב מקורי וייחודי כשמטרתו, בראש ובראשונה, לברוא שפה קונספטואלית מבודלת ל-GROHE, הלקוחה מדימויים שמקורם בעולם המים ומאפייניו.

"האולם החדש משקף את עוצמתה של GROHE כמובילה בתחום, והוא בא להציג בפני הקהל המקצועי וקהל המשפצים את החוזקות של המותג תוך שמירה על ארבעת העקרונות המובילים אותו הכרוכים זה בזה: איכות, טכנולוגיה, עיצוב וקיימות", מוסר נדב הרטל – מנכ"ל GROHE בישראל.

GROHE, שחגגה 80 שנות פעילות, הינה החברה היחידה המייצרת ומשווקת לכ-130 מדינות ברחבי העולם כאשר ב-20 השנה האחרונות מיובאים מוצרי החברה לארץ באופן בלעדי על ידי חברת אורגל. "ההחלטה לרכז את תצוגת התכלית של כלל מוצרי החברה באולם קונספט גדול ומרשים נבעה מתוך הרצון לחבר את הקהל הישראלי עם העוצמה של המותג ולתת תצוגת תכלית של מגוון המוצרים והפתרונות, תוך הקניית חווית עיצוב שונה, מרגשת ומקורית", מוסרת מאיה גרינפלד, סמנכ"לית השיווק.

חווית ספא מפנקת

הכניסה לאולם הקונספט של GROHE מפתיעה ומסקרנת, ומעניקה אווירה מימית של גלים ואדוות גלים. בשיטוט ברחבי האולם עולה חווית ספא מפנקת, שקטה ורגועה, הנקשרת באפן טבעי עם מוצרי GROHE, כאשר הגוונים והצורות הגיאומטריות באולם מעניקים תחושה עוטפת ורגועה של מים רכים ונעימים. הצבעוניות של האולם, הנובעת כמובן מגוון המותג הכחול של GROHE נעה בין כחול עמוק לטורקיז ותכלת.

מוטיב המים, שהביא לתכנון ועיצוב אולם הקונספט בשיטת הטוטאל דיזיין, תורגם לשלושה מרכזים מעגליים המדגישים, כל אחד, מוצר דגל משמעותי וחשוב של החברה. סביב כל מרכז, בנויים קירות חצי מעוגלים ברדיוסים שונים המהווים כמו תהודה של המוצר המודגש ומחזקים אותו באמצעות מוצרים נלווים המוצגים עליהם. בנוסף, מרכז רביעי תוכנן סביב בריכת משאלות מדומה שעליה מוקרן וידאו ארט של אדוות גלים וסביבה ניצבים ספסלים המאפשרים התרגעות בדיוק כמו בזמן שמשוטטים בגלריה.

על מנת למקסם את החוויה, יצרו המעצבים מאין מסלול המדמה שיטוט בתערוכה שבה רב הנסתר על הגלוי. וכך, על מנת להיחשף לכל המוצרים המוצגים, יש לנוע כבתוך מבוך מעט מסתורי שבו התצוגה הולכת ונחשפת בהדרגה. קירות המבוך, המדמים פסלים שכמו נובעים מהקרקע, תוכננו כך שהם מושכים את העין להציץ ולבדוק מה מוצג מאחוריהם כמו גם מה מוצג בקיר הסמוך.

איכות, טכנולוגיה, עיצוב, קיימות

ברז מטבח המייצר סודה, אסלה היגיינית והחכמה בעולם, ראש מקלחת עם תאורת לד עם 9 יציאות מים שונות, הם רק חלק ממוצרי GROHE המוצגים באולם התצוגה החדש מציגים את חזונה של GROHE הוא להמשיך ולהציג חידושים מפתיעים בתחום תוך הקפדה על ייצור איכותי חסר פשרות, עיצוב מודרני מתקדם, חדשנות ומובילות.

חברת GROHE שנרכשה לפני כשנתיים על ידי קונצרן הענק היפני LixiL, שוקדת ומשקיעה מאמצים תמידיים במחקר ופיתוח טכנולוגי המשתקף בדמותם של מרכיבים ומוצרים מוגמרים המעשירים כל חלל רטוב ומעניקים משמעות חדשה לשימוש בו. העיצוב ההרמוני של מוצרי החברה המפנקים משלב צורניות ופונקציונאליות המגיעים לשיאים של שלמות ואסתטיקה אותם ניתן להתאים בקלות לכל סגנון עיצוב שהוא. תוצרי מחלקת העיצוב הפנימית של המותג הביאו את החברה לזכות לא פעם בפרסים היוקרתיים הקיימים בתחום. בנוסף, ומתוך השראה מהטבע ומהמים כמקור החיים, פועלת החברה לפי סטנדרטים של קיימות ואחריות ומובילה עקרונות של הגנה על איכות הסביבה ושל חסכון באנרגיה ובמשאבים.

על מנת לשמור על מובילות קבועה ויציבה בתחום, דואגת GROHE להשיק באופן קבוע מוצרים חדשניים ומפתיעים הנחשבים לחוד החנית חסר התחרות בתחום.

שלושה מוצרי דגל שהושקו בחודשים האחרונים נבחרו לשמש כמוצגים מרכזיים באולם התצוגה

  • ראש המקלחת המפנקת Aqua Symphony – כולל תאורת לד היקפית עם אור רך ומשתנה ומספר רב של יציאות מים שונות הניתנות להפעלה נפרדת באמצעות מערכת שליטה חכמה (Smart Control). מערכת חדשנית זו, המאפשרת את בחירת עוצמת הזרם וטמפרטורת המים של כל יציאה, משנה את התפיסה של עולם הברזים ולראשונה ב-GROHE מחליפה את מערכות הברזים של פעם בשליטה המתבצעת בלחיצת כפתור.
  • אסלת Sensia Arena בעלת טכנולוגיית המתזים לשטיפה אינטימית לצד טכנולוגיות חדשות המונעות הידבקות חיידקים והופכות את האסלה לנקייה ולהיגיינית בעולם.
  • ברז המטבח Grohe Blue המסנן ומקרר את המים בשלב הראשון ומכין מהם סודה עדינה או גסה בשלב השני.

אולם הקונספט החדש של GROHE, רחוב הלחי 7, בני ברק.

GEOHE LixiL אורגל נדב הרטל סיגל גריל גריל אופנהיים אדריכלות ועיצוב פנים רעות עירון אביזרים סניטריים מאיה גרינפלד בני ברק כלים ברז מקלחת מים אסלה לייף סטייל ספא עיצוב ערוץ הצרכנות פינחס קופר צרכנות
רוצים להתעדכן גם בפייסבוק?
Facebook
כך תשמרו על בריאותכם בכל מקום ובכל מצב

כך תשמרו על בריאותכם בכל מקום ובכל מצב

סדרת אלכו-ג'ל  (Alco-Gel) וסדרת אלכו-ג'ל Pharma wipes
ההשפעה הכפולה של יציבה נכונה על הבריאות והנפש

ההשפעה הכפולה של יציבה נכונה על הבריאות והנפש

מדוע אנחנו סובלים מיציבה כפופה, כיצד היא משפיעה על חיינו, והאם אפשר לשפרה?
טיפים להקלה ולטיפול בעור יבש בתקופת החורף

טיפים להקלה ולטיפול בעור יבש בתקופת החורף

סדרת יו-לקטין של ד"ר פישר - לעור הכי יבש שיש
סובלים מתשישות בעקבות המלחמה? בדקו את תפקוד בלוטת האדרנל

סובלים מתשישות בעקבות המלחמה? בדקו את תפקוד בלוטת האדרנל

מאת נטורופת רון יפה, כנס אוכלים בריא ה-14
לפתוח את השנה החדשה עם המתנה הנכונה

לפתוח את השנה החדשה עם המתנה הנכונה

ריכזנו מגוון המלצות שיעזרו לכם לבחור את המתנה המתאימה
מגוון תכשירי הגנה לפנים, לסוגי עור וקהלים שונים

מגוון תכשירי הגנה לפנים, לסוגי עור וקהלים שונים

חשיבות ההגנה מהשמש בשגרת היומיום
לכבוד יום העצמאות – 'סופי' עגבניית המלחמה מהעוטף

לכבוד יום העצמאות – 'סופי' עגבניית המלחמה מהעוטף

העגבנייה סופי מתאימה לצלייה על הגריל, לסלט ישראלי, למילוי ולבישול
המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים ביום הזיכרון

המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים ביום הזיכרון

ברחבי הארץ ובקרב קהילות יהודיות ברחבי העולם
חוגגים את פורים עם קינדר

חוגגים את פורים עם קינדר

חברת פררו מציגה - מהדורת חג מיוחדת של קינדר מיני פרנדס
ט"ו בשבט בפלורוז – מתנה לטבע, תרומה לקהילה

ט"ו בשבט בפלורוז – מתנה לטבע, תרומה לקהילה

מארזים ייחודיים הכוללים פרחים, עציצים ומתנות ישראליות מקוריות
מבצע 22.2.22 ברשת BBB.

מבצע 22.2.22 ברשת BBB.

קונים 2 המבורגרים ומשלמים רק על 1! מסדרת ההמבורגרים הקלאסיים.
גולף GOLF ב- FINAL SALE.

גולף GOLF ב- FINAL SALE.

 עד 60% הנחה על מגוון פריטים מקולקציית החורף
פולגת POLGAT ב- FINAL SALE .

פולגת POLGAT ב- FINAL SALE .

 עד 60% הנחה על מגוון פריטים מקולקציית החורף.
רשת גלי יוצאת במבצע  חורף מטורף.

רשת גלי יוצאת במבצע  חורף מטורף.

1+1 במתנה על קולקציית המגפיים לנשים וילדים.
חברת שחקים מציעה לימודי סייבר לילדים בכתות ג'-יב'.

חברת שחקים מציעה לימודי סייבר לילדים בכתות ג'-יב'.

שלחנו את שוהם שכטר בת ה - 10 להתנסות בעשרה מיפגשים.
במיוחד לחברי ערוץ הצרכנות – אנו מעניקים בשיתוף עם קליניקת Maxia – מאה (100) טיפולי יופי מתנה

במיוחד לחברי ערוץ הצרכנות – אנו מעניקים בשיתוף עם קליניקת Maxia – מאה (100) טיפולי יופי מתנה

הטיפול כולל עיסוי קרקפת ועיסוי פנים עם מוצרים של מאקסיה בקליניקה הכי יוקרתית באשדוד. 45 דקות של רוגע ופינוק. ללא הגרלה וללא תחרות
רוצה להשתתף בהגרלה ולזכות ב-600 ש"ח לרכישה מקולקציית רשת האופנה המובילה לנשים נפרטיטי?

רוצה להשתתף בהגרלה ולזכות ב-600 ש"ח לרכישה מקולקציית רשת האופנה המובילה לנשים נפרטיטי?

לכבוד עונת האירועים והחגים הקרבים - ערוץ הצרכנות מגריל - ואתם זוכים באאוטפיט מושלם מרשת האופנה לנשים "נפרטיטי"
® ערוץ הצרכנות all rights reserved
נבנה על ידי שטיק מדיה שיווק באינטרנט ו פרסום בגוגל | שיווק בפייסבוק ו מיתוג עסקי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס