ברוכים הבאים. חנות הספורט הגדולה בישראל – דקטלון עושה עלייה מצרפת. אמש (ראשון, 27.8.17) התקיימה במקום מסיבת עיתונאים באווירה אירופאית, בצרפתית – כשפת אם, בהשתתפות המנכ"ל, גב' לואיס שקרון. אז מסתבר שחו"ל זה כאן, המגוון עצום והמחירים יכולים אפילו להיות זולים יותר מבצרפת. זכינו להצצה ראשונה וניסינו כמה מוצרים. היה מרשים!
DECATHLON פותחת את החנות הראשונה בישראל, במרכז G של גזית גלוב בראשון לציון. החנות משתרעת על שטח של 3,000 מ"ר, כוללת 60 מחלקות בתחומי הספורט השונים ומגוון רחב של מוצרי ספורט ייחודיים שמטרתם לפנות לצרכן הישראלי ולספורטאים מתחילים, חובבים, משפחות וספורטאים מקצועיים. המוצרים הותאמו במיוחד לקהל הישראלי ובכוונת החברה להמשיך ולהציע מוצרים מותאמים לקהל הישראלי. שביעות הרצון וההקשבה לצרכי הלקוחות הינה עוגן מרכזי באסטרטגיית החברה בישראל, כמו גם בכל חנות DECATHLON בעולם.
- פתיחה: יום שלישי, 29 באוגוסט 2017, בשעה 09:00
- מיקום: מרכז G גזית סנטר ראשון לציון
- גודל החנות: 3,000 מטר מרובע
- 16,000 מוצרים
- 70-80 עובדים
- 60 מחלקות ספורט תחת קורת גג אחת
- השקעה של 17 מיליון ש"ח
- 600,000 בתי אב בטווח של 20 דקות
החנות החדשה של DECATHLON בראשון לציון – חנות הספורט הגדולה בישראל
DECATHLON
DECATHLON הינה ענקית הספורט הגדולה ביותר בעולם. החברה הוקמה בצרפת לפני כ-41 שנה. כיום מונה הרשת כ-1,176 חנויות ב-32 מדינות ברחבי העולם ומעסיקה כ-78,000 עובדים. הרשת סיימה את שנת 2016 עם מחזור שנתי של 10 מיליארד יורו. החברה מפתחת ומוכרת מוצרים חדשניים ואיכותיים מעולם הספורט ממחבט טניס ועד מערכות צלילה משוכללות. שני הערכים העיקריים המלווים את החברה הינם: חיוניות ואחריות. בנוסף, הרשת מקפידה שמחלקת המחקר והפיתוח תפתח מוצרים חדשניים המתאימים לצרכים המשתנים של לקוחותיה בהקפדה על איכות החומר, נוחות המוצר והעיצוב.
דוגמאות למוצרים פרי פיתוח DECATHLON
TWO SECONDS TENT – אוהל עם גג כפול שנפתח מעצמו תוך 2 שניות. יוצר לראשונה בשנת 2005 בהשראת לקוח ומהווה מוצר בסיסי עבור כל חובב קמפינג.
EASYBREATH – מסיכת צלילה שפותחה לתת מענה לקושי בנשימה דרך צינור בזמן צלילה. מחלקת המחקר של הספורט הימי פיתחה בשנת 2015 מסיכת צלילה שלמה ואטומה, המאפשרת נשימה תחת המים כמו נשימה באוויר הפתוח.
לואיס שקרון, מנכ"לית DECATHLON ישראל: פתיחת DECATHLON בישראל הינה שילוב של החלטה אסטרטגית של החברה ומהלך אישי של המנכ"לית, אשר מכירה את ישראל למעלה מ-20 שנה ויש לה אהבה רבה לארץ והערכה לתרבות הספורט הישראלית. כאשר הוחלט ב-DECATHLON על כניסה לשוק חדש, המנכ"לית קידמה את נושא פתיחת חנות בישראל. "אני נלהבת", מציינת לואיס שקרון, "להשיק את הפרויקט המרגש הזה היום, שהיינו בדיוק שנה מאז הגעתי לארץ".
התאמת המוצרים לקהל הישראלי – כמו בכל חנות חדשה, DECATHLON ישראל התאימה את המוצרים המוצעים לקהל הישראלי. במסגרת זו ימכרו בישראל מגוון רחב של מוצרים המותאמים להעדפות הקהל הישראלי, ובהם מוצרי ספורט ימי, ספורט אורבני כמו ריצה, יוגה ורכיבה על אופניים, אולם לא ימכרו בישראל מוצרי סקי וגולף.
מדיניות מחירים – מחירי המוצרים של DECATHLON בישראל יהיו יקרים בממוצע ב-2% לעומת המחירים באירופה. ממוצע זה כולל מוצרים שהינם באותו טווח מחיר כמו המחיר באירופה ומוצרים אחרים שהינם יקרים יותר. לדוגמה: מסיכת צלילה EASYBREATH תוצע במחיר של 90 ש"ח (המחיר באירופה הינו 29.90 אירו) ותיק ה-10 ARPENAZ יוצע במחיר של 11.90 ש"ח (נמכר באירופה ב-2.99 אירו).