י״ט בסיון ה׳תשפ״ה
ערוץ הצרכנות
  • אופנה
    • בגדים
    • נעליים
    • תיקים
    • תכשיטים
    • אקססוריז
    • משקפיים
  • קוסמטיקה
    • איפור וטיפוח
    • בישום
  • לבית
    • חדש בבית
    • עיצוב ולייף סטייל
    • ריהוט ותאורה
    • מוצרי חשמל
    • רפואה ומוצרי בריאות
    • מוצרי ניקיון ותחזוקה
    • היגיינה
  • ילדים
    • ביגוד והנעלה
    • משחקים, פנאי ובילוי
    • לגיל הרך
  • מזון
    • חדש על המדף
    • אוכלים בחוץ
    • יין ומשקאות
    • מתכונים
  • תרבות
    • סרטים, סדרות ותוכניות
    • הצגות ומופעים
    • ספרים ומוסיקה
    • בתי מלון וצימרים
    • אטרקציות וטיולים
    • ספורטיביים
  • כלכלי
    • כסף
    • מסחר ונדל"ן
    • קריירה
    • בנקים
  • טכנולוגי
    • מחשבים
    • סלולר ואפליקציות
    • גאדג'טים וחידושים
    • טלויזיה ומסכים
    • תחבורה
  • טיפים
  • שווה לדעת
  • מבצעים
  • צור קשר
  • אופנה
    • בגדים
    • נעליים
    • תיקים
    • תכשיטים
    • אקססוריז
    • משקפיים
  • קוסמטיקה
    • איפור וטיפוח
    • בישום
  • לבית
    • חדש בבית
    • עיצוב ולייף סטייל
    • ריהוט ותאורה
    • מוצרי חשמל
    • רפואה ומוצרי בריאות
    • מוצרי ניקיון ותחזוקה
    • היגיינה
  • ילדים
    • ביגוד והנעלה
    • משחקים, פנאי ובילוי
    • לגיל הרך
  • מזון
    • חדש על המדף
    • אוכלים בחוץ
    • יין ומשקאות
    • מתכונים
  • תרבות
    • סרטים, סדרות ותוכניות
    • הצגות ומופעים
    • ספרים ומוסיקה
    • בתי מלון וצימרים
    • אטרקציות וטיולים
    • ספורטיביים
  • כלכלי
    • כסף
    • מסחר ונדל"ן
    • קריירה
    • בנקים
  • טכנולוגי
    • מחשבים
    • סלולר ואפליקציות
    • גאדג'טים וחידושים
    • טלויזיה ומסכים
    • תחבורה
  • טיפים
  • שווה לדעת
  • מבצעים
  • צור קשר
ערוץ הצרכנות
  • אופנה
    • בגדים
    • נעליים
    • תיקים
    • תכשיטים
    • אקססוריז
    • משקפיים
  • קוסמטיקה
    • איפור וטיפוח
    • בישום
  • לבית
    • חדש בבית
    • עיצוב ולייף סטייל
    • ריהוט ותאורה
    • מוצרי חשמל
    • רפואה ומוצרי בריאות
    • מוצרי ניקיון ותחזוקה
    • היגיינה
  • ילדים
    • ביגוד והנעלה
    • משחקים, פנאי ובילוי
    • לגיל הרך
  • מזון
    • חדש על המדף
    • אוכלים בחוץ
    • יין ומשקאות
    • מתכונים
  • תרבות
    • סרטים, סדרות ותוכניות
    • הצגות ומופעים
    • ספרים ומוסיקה
    • בתי מלון וצימרים
    • אטרקציות וטיולים
    • ספורטיביים
  • כלכלי
    • כסף
    • מסחר ונדל"ן
    • קריירה
    • בנקים
  • טכנולוגי
    • מחשבים
    • סלולר ואפליקציות
    • גאדג'טים וחידושים
    • טלויזיה ומסכים
    • תחבורה
  • טיפים
  • שווה לדעת
  • מבצעים
  • צור קשר
  • אופנה
    • בגדים
    • נעליים
    • תיקים
    • תכשיטים
    • אקססוריז
    • משקפיים
  • קוסמטיקה
    • איפור וטיפוח
    • בישום
  • לבית
    • חדש בבית
    • עיצוב ולייף סטייל
    • ריהוט ותאורה
    • מוצרי חשמל
    • רפואה ומוצרי בריאות
    • מוצרי ניקיון ותחזוקה
    • היגיינה
  • ילדים
    • ביגוד והנעלה
    • משחקים, פנאי ובילוי
    • לגיל הרך
  • מזון
    • חדש על המדף
    • אוכלים בחוץ
    • יין ומשקאות
    • מתכונים
  • תרבות
    • סרטים, סדרות ותוכניות
    • הצגות ומופעים
    • ספרים ומוסיקה
    • בתי מלון וצימרים
    • אטרקציות וטיולים
    • ספורטיביים
  • כלכלי
    • כסף
    • מסחר ונדל"ן
    • קריירה
    • בנקים
  • טכנולוגי
    • מחשבים
    • סלולר ואפליקציות
    • גאדג'טים וחידושים
    • טלויזיה ומסכים
    • תחבורה
  • טיפים
  • שווה לדעת
  • מבצעים
  • צור קשר

חברת "נגב" משנה את חוקי המשחק בשוק העיצוב הישראלי במיתוג אופנתי, מתחם קונספט מרתק, השקת שיטת 5 הלוקים וקמפיין חדש

רבקה קופר 24/01/2018 – ח׳ בשבט ה׳תשע״ח

מתכון פשוט לעיצוב מושלם – נגב יוצאת לדרך חדשה ומשנה את חוקי המשחק בשוק העיצוב הישראלי.

מיתוג אופנתי, מתחם קונספט מרתק, השקת שיטת 5 הלוקים וקמפיין חדש הם רק חלק מהאסטרטגיה החדשה של נגב לשנת 2018.

קבוצת נגב יוצאת לדרך חדשה העתידה לשנות את חוקי המשחק בשוק העיצוב בישראל. נגב, הרשת המובילה למתן פתרונות עיצוב כוללים לבניה ולשיפוץ הבית ומי שהובילה את מהפכת הגרניט פורצלן בארץ, מזנקת קדימה כשהיא מודיעה על השקת תפיסה חדשה בעולם העיצוב שכל מטרתה לפשט את עולם העיצוב, ולבסוף להפוך אותו למלהיב יותר, חוויתי יותר, עדכני ומעורר השראה.

בימים אלו חוגגת נגב את השקתו של מתחם הקונספט המחודש שלה בסניף הדגל שבבני ברק. המתחם, ששודרג עיצובית באופן חסר תקדים, משלים את המהפך התדמיתי של המותג ואת התעוררותו לחיים חדשים, תוססים ומלאי עניין ותוכן. המהלך האסטרטגי, אותו מובילה מאיה גרינפלד – סמנכ"לית השיווק של קבוצת נגב, מלווה גם במיתוג ובאתר אינטרנט מחודשים ועדכניים כמו גם קמפיין טלוויזיוני.

מאיה גרינפלד – סמנכ"ל שיווק נגב

התהליך החל עם רכישתה של החברה על ידי קרן ויולה וקבוצה ברשותו של יריב לרנר והונע במהירות שיא של כשמונה חודשים בלבד.

כיום, עומד בראש החברה המנכ"ל אורי גלבוע המוביל אותה בדרכה החדשה והמרתקת לשינוי כללי המשחק בסצנת העיצוב המקומית.

חווית קנייה ייחודית – מתחם קונספט חדש ומרתק

נגב חרטה על דגלה ללמוד את מגמות העיצוב ולדאוג להביא ללקוחותיה את העיצובים העדכניים והנכונים ביותר לבית. כחלק מתפיסת עולם זו, נגב משיקה מתחם קונספט חדש ומרתק ברחוב הלח"י, אשר ייתן מענה לקהל הרחב והקהל המקצועי ויעניק להם חווית ריגוש חדשה בעולם עיצוב הבית. מתחם הקונספט מציע לצרכנים תפיסת עיצוב ושירות חדשה, המאפשרת לכל אדם בישראל לבחור לעצמו את הלוק המושלם עבורו שיהפוך כל חלום למציאות בעת שיפוץ ועיצוב הבית.

המהפך המהותי במתחם הקונספט, הוא תולדה של ראייה עיצובית עכשווית ורעננה תחת המסר JUST ARRIVED.

"הרעיון העומד מאחורי עיצוב האולם, אותו הגינו יחד עם המעצבת דפנה קסטיאל, הוא יצירת חללים בצורת קופסאות קונטיינר שכמו מגיעות כל הזמן מהנמל ונפרקות באולם ללא כל דיחוי. האווירה הנוצרת היא של סיפוק מתמיד של סחורה חמה הכוללת את מיטב המוצרים שהינם בגדר המילה האחרונה והטרנדית ביותר הקיימת בתחום" אומרת מאיה גרינפלד סמנכ"לית השיווק של קבוצת נגב. "אופן הצבת הקונטיינרים באולם עוזרת ללקוח ומעניקה לו כלים למצוא את הסגנון המדוייק המתאים לו מתוך השפע הקיים תוך שאנו מנווטים אותו למקום מבטחים המשקף את הטעם והסגנון האישיים והייחודיים לו", מוסיפה גרינפלד.

על מנת לשמור על רמה גבוהה של עניין, מבטיחים בנגב שאמנם חלק מהקופסאות יהיו קבועות ויכילו את חמשת הלוקים המובהקים המגדירים את השפה החדשה והחדשנית של החברה, אך אחרות ישמשו כקופסאות פופ אפ והתצוגה בהן תוחלף ותשתנה לעיתים קרובות. בנוסף, קופסא אחת תהייה מיועדת לשמש כגלריה לתערוכות מתחלפות בה תשתנה התצוגה מעת לעת ותכלול פריטי אומנות ועיצוב של סטודנטים, מעצבים צעירים, אומנים ועוד.

בנוסף לחווית השיטוט בין הקונטיינרים, המדמה שיטוט בתערוכה גדולה שבה הסקרנות מובילה את המבקר מדוכן לדוכן, מציע מתחם הקונספט של נגב אמצעי תצוגה מרשימים וגישה נוחה למוצרים מבלי לשכוח כמובן את המגוון של מיטב מותגי היוקרה המיובאים בלעדית על ידי נגב ביניהם: Villeroy & Boch Grohe ,Cielo ,Inbani ורבים נוספים. עוד עוצבו בסניף כיכר מרכזית בה ניתן לשבת בנחת וכן פינות ישיבה שקטות המאפשרות מפגשים של אחד על אחד על כוס קפה לצליליה של מוסיקת רקע נעימה ומרגיעה.

לדברי מנכ"ל קבוצת נגב, אורי גלבוע,  "כמותג העומד בראש הפירמידה המקצועית בתחומו וכמוביל מגמות בסצינת העיצוב, חרטנו על דגלנו לחיות ולנשום את עולם העיצוב, לחקור ולהבין אותו לעומק ולספק לקהלים שלנו את המילה האחרונה בתחום תוך כדי הקניית חווית קניה מושלמת של מיטב המותגים המובילים בעולם ברמות מחירים הוגנות ונוחות לכל כיס".

השקת "שיטת 5 הלוקים"

חמשת עולמות העיצוב, או הלוקים הנכונים לעכשיו, מהווים כלי של נגב המאפשר לה לעזור ללקוחותיה למצוא מהו הסגנון העיצוב אליהם הם מתחברים ולהציג להם את "המתכון" המושלם המפרט אילו רכיבים בדיוק מרכיבים את הלוק אשר בחרו. כדי להגיע ללוקים הנבחרים, מומחי נגב בשיתוף משרד לייעוץ אסטרטגי "ג'ייקוב פרס" וטרנדולוגית מבית WGSN יצאו למחקר מקיף אשר הוביל לבסוף לזיקוק וניסוח של חמישה "לוקים" נבדלים, שכל אחד מהם מאפיין סגנון חיים וסגנון עיצובי, ומספק השראה למעצבי פנים, לאדריכלים, וללקוחות הפרטיים.

ראוי לציין כי לא כל 5 הלוקים שנבחרו, הם סגנונות חדשים בעולם העיצוב, אך נגב השכילה לזקק כל אחד מהלוקים ולתרגם כיצד הם באים ויבואו לידי ביטוי היום ובשנים הקרובות. לדברי גרינפלד, "באמצעות שיטת 5 הלוקים, נגב מאפשרת לכל אחד למצוא את הלוק שלו בדרך להגשמת שאיפותיו לבית, מבלי להסתבך ב"שפע המסובך" של עולם העיצוב ופורסת בפני הלקוחות סגנונות עיצוב המאפשרים לחוות עולם שלם, עדכני ומלא דמיון. בכל סגנון, ניתן לגלות משחקים של גוונים, מרקמים, גדלים ואביזרים משלימים, המשמשים מקור להשראה ולרעיונות מעשיים. שיטת 5 הלוקים היא הבסיסו התוכן לכל אסטרטגיית השיווק והנראות בנקודות המכירה ובאתר נגב.

הלוקים הנבחרים

הלוק המינימליסטי | היופי בפשטות

לוק המבוסס על זוויות מעוגלות, מגע קטיפתי, יוקרה בפרטים הקטנים ולבן על לבן. בעונה הקרובה נראה את הטרנד המינימליסטי מתפתח בכיוון של רכות וחמימות מזמינה, בצבעוניות פסטלית, אוורירית, טקסטיל באריגים רכים ואביזרים מעוגלי פינות, המרכיבים סביבה נעימה ומאפשרת לטקסי היום- יום ולהרגלי הטיפוח האישיים.

הלוק התעשייתי | נגיעות רכות במראה קשוח

פינות מעוגלות לצד ברוטליזם רך, הרכבים חדשים, מתכות חדשות ונגיעות של צבע. הלוק התעשייתי החשוף והמפוספס, נמצא בשטח כבר זמן מה ואין לו כל כוונה להעלם. בעונה הקרובה, צפוי הלוק לקבל תפנית מעניינת, לאבד מקשיחותו ולהיפתח לסממנים של נשיות ויצירתיות. חומרי בנייה אופייניים כמו בטון חשוף, יתרככו באמצעות שילוב של טונים בהירים וחמימים, חומרים חדשים וצבעוניים שמקורם בעיקר במחזור פלסטיק וחומרי גלם, ינקדו את פני השטח והצורות המעוגלות יאזנו את המראה התעשייתי הקשוח.

הלוק הקלאסי | רומנטיקה כפרית לצד תחכום אורבני

מראה על זמני, אלגנטי ונינוח, המשלב אלמנטים תקופתיים – רומנטיות כפרית עם תחכום אורבני, רצפה דרמטית, חומרים עשירים וצבעי שחור לבן דרמטיים. הלוק הקלאסי נוסך תחושת ביטחון וביתיות בעידן שבו הגבולות משתנים, חלקם מתמוססים ומאפשרים מעברים בין תרבויות וסגנונות חיים וחלקם דווקא מסתגרים ומחפשים סממנים מבחינים חדים יותר. הלוק הקלאסי שואב השראה מהסגנון האירופאי המוכר של תחילת המאה ה-20 – נגיעות של היסטוריה באיכות חיים מודרנית. הוא מאפשר לשלב אווירה של שלווה כפרית בדירה עירונית ומראה אורבני רב שכבתי בבית פרטי. המתח בין הסגנונות יוצר את הלוק המדויק והעדכני ביותר.

הלוק הגרפי | תעוזה גיאומטרית

שילוב רב גוני של ישן וחדש, יוקרתי וצעיר, רטרו ושיק פוסט מודרני. לאוהבי הצבע והשפה הגרפית. הלוק מאופיין בשילובים של דוגמאות גיאומטריות, בצבעוניות והרכבים גרפיים מפתיעים, משדרים גישה קלילה, חיובית ואופטימית לחיים. בלוק זוויות חדות וצורות אמורפיות, אנלוגי ודיגיטלי – בהשראת תנועות עיצוביות פורצות דרך משנות ה-80-70-60, ממפיס ומילאנו, פופ ארט אמריקני ועיצוב סקנדינבי.

לוק המסעות | קול קורא לנדוד

שילובים אתניים וחזרה לטבע בשילוב של משטחים מהטבע ומוטיבים ידניים. בעולם של ריבוי מסכים, כאשר רבות מהחוויות שלנו מוקרנות ואינן מוחשיות, מתעוררת מחדש המשיכה לטבע, לחוויה, לאקסטרים. כיום, אנו חשופים יותר מתמיד למידע ולהיכרות עם תרבויות מרוחקות. הגלובליזציה פתחה בפנינו את האפשרות להכיר ולהיטמע בחברה אנושית רחבה, אך יחד עם זאת, טשטשה את ההבדלים והיא מאיימת להכניע את התרבויות שלא ייטמעו במכבש הכלכלי. במקביל, תרבות הפנאי והאפשרות לנסוע בעולם, להיחשף למקומות חדשים וללמוד ממנהגיהם של בני אדם בכל קצוות תבל. הטרנד הנפלא של מסעות בעולם, ריבוי האפשרויות לחקור ולגלות עולמות – מושך אותנו לבחור מהעושר הססגוני, האתני והתרבותי, של כל התרבויות והחברות שבעולם. אנו כבר לא אוספים מזכרות קטנות, אלא מפנימים ומאמצים לליבנו את אותם מרכיבים שיהפכו את סביבתנו הביתית לייחודית ולאישית יותר.

מיתוג מחדש

כחלק נוסף במהפך המיתוגי של נגב, נוצר גם מראה גרפי חדש ורענן המשדר ערכים של חברה הצועדת קדימה ומשדרת אופנתיות וטרנדיות. לצורך כך נבחרה שפה גראפית נקייה, מינימליסטית ועדכנית, ונקבעה הסיסמא "נגב. מתכון פשוט לעיצוב מושלם". הלוגו החדש בנוי מאותיות עבריות שהוחלפו לפונט מעודכן שאליו הוצמד סמליל פשוט אך מתוחכם בו בזמן. מחד, נראה הסמליל כמו חלל תלת ממדי המדמה דירה, ומאידך, נוצר טוויסט היוצר צורת לב. החיבור הגראפי שבין ההאדריכלי והרגשי נוצר כמעט במקרה אך הוא זה המאגד בתוכו בדיוק רב את אותם ערכים עליהם נשענת החברה.

 

קמפיין פרסומי חדש בכיכובו של שגב משה

נגב בחרה לעלות עם קמפיין פרסומי בכיכובו של השף "שגב משה" המייצג את ערכיי נגב: מחד, נגישות, ישראליות, גובה העיניים, ומאידך, חדשנות ואסתטיקה. הקמפיין בא להמחיש את העובדה שאם מקבלים מתכון טוב (הלוקים) ורכיבים הנכונים (מוצרים), משימת עיצוב ושיפוץ הבית הופכת לקלה יותר, נעימה יותר, ונוחה יותר. השף שגב ממחיש מבחינת נגב את ההתייחסות להרכבת עיצוב הבית כהרכבת מתכון. בשיטת 5 הלוקים – מתכון פשוט לעיצוב הבית.

 

קרן ויולה יריב לרנר מאיה גרינפלד דפנה קסטיאל שגב משה ג'ייקוב פרס אורי גלבוע נגב לייף סטייל עיצוב ערוץ הצרכנות פינחס קופר צרכנות
רוצים להתעדכן גם בפייסבוק?
Facebook
כך תשמרו על בריאותכם בכל מקום ובכל מצב

כך תשמרו על בריאותכם בכל מקום ובכל מצב

סדרת אלכו-ג'ל  (Alco-Gel) וסדרת אלכו-ג'ל Pharma wipes
ההשפעה הכפולה של יציבה נכונה על הבריאות והנפש

ההשפעה הכפולה של יציבה נכונה על הבריאות והנפש

מדוע אנחנו סובלים מיציבה כפופה, כיצד היא משפיעה על חיינו, והאם אפשר לשפרה?
טיפים להקלה ולטיפול בעור יבש בתקופת החורף

טיפים להקלה ולטיפול בעור יבש בתקופת החורף

סדרת יו-לקטין של ד"ר פישר - לעור הכי יבש שיש
סובלים מתשישות בעקבות המלחמה? בדקו את תפקוד בלוטת האדרנל

סובלים מתשישות בעקבות המלחמה? בדקו את תפקוד בלוטת האדרנל

מאת נטורופת רון יפה, כנס אוכלים בריא ה-14
לפתוח את השנה החדשה עם המתנה הנכונה

לפתוח את השנה החדשה עם המתנה הנכונה

ריכזנו מגוון המלצות שיעזרו לכם לבחור את המתנה המתאימה
מגוון תכשירי הגנה לפנים, לסוגי עור וקהלים שונים

מגוון תכשירי הגנה לפנים, לסוגי עור וקהלים שונים

חשיבות ההגנה מהשמש בשגרת היומיום
לכבוד יום העצמאות – 'סופי' עגבניית המלחמה מהעוטף

לכבוד יום העצמאות – 'סופי' עגבניית המלחמה מהעוטף

העגבנייה סופי מתאימה לצלייה על הגריל, לסלט ישראלי, למילוי ולבישול
המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים ביום הזיכרון

המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים ביום הזיכרון

ברחבי הארץ ובקרב קהילות יהודיות ברחבי העולם
חוגגים את פורים עם קינדר

חוגגים את פורים עם קינדר

חברת פררו מציגה - מהדורת חג מיוחדת של קינדר מיני פרנדס
ט"ו בשבט בפלורוז – מתנה לטבע, תרומה לקהילה

ט"ו בשבט בפלורוז – מתנה לטבע, תרומה לקהילה

מארזים ייחודיים הכוללים פרחים, עציצים ומתנות ישראליות מקוריות
מבצע 22.2.22 ברשת BBB.

מבצע 22.2.22 ברשת BBB.

קונים 2 המבורגרים ומשלמים רק על 1! מסדרת ההמבורגרים הקלאסיים.
גולף GOLF ב- FINAL SALE.

גולף GOLF ב- FINAL SALE.

 עד 60% הנחה על מגוון פריטים מקולקציית החורף
פולגת POLGAT ב- FINAL SALE .

פולגת POLGAT ב- FINAL SALE .

 עד 60% הנחה על מגוון פריטים מקולקציית החורף.
רשת גלי יוצאת במבצע  חורף מטורף.

רשת גלי יוצאת במבצע  חורף מטורף.

1+1 במתנה על קולקציית המגפיים לנשים וילדים.
חברת שחקים מציעה לימודי סייבר לילדים בכתות ג'-יב'.

חברת שחקים מציעה לימודי סייבר לילדים בכתות ג'-יב'.

שלחנו את שוהם שכטר בת ה - 10 להתנסות בעשרה מיפגשים.
במיוחד לחברי ערוץ הצרכנות – אנו מעניקים בשיתוף עם קליניקת Maxia – מאה (100) טיפולי יופי מתנה

במיוחד לחברי ערוץ הצרכנות – אנו מעניקים בשיתוף עם קליניקת Maxia – מאה (100) טיפולי יופי מתנה

הטיפול כולל עיסוי קרקפת ועיסוי פנים עם מוצרים של מאקסיה בקליניקה הכי יוקרתית באשדוד. 45 דקות של רוגע ופינוק. ללא הגרלה וללא תחרות
רוצה להשתתף בהגרלה ולזכות ב-600 ש"ח לרכישה מקולקציית רשת האופנה המובילה לנשים נפרטיטי?

רוצה להשתתף בהגרלה ולזכות ב-600 ש"ח לרכישה מקולקציית רשת האופנה המובילה לנשים נפרטיטי?

לכבוד עונת האירועים והחגים הקרבים - ערוץ הצרכנות מגריל - ואתם זוכים באאוטפיט מושלם מרשת האופנה לנשים "נפרטיטי"
® ערוץ הצרכנות all rights reserved
נבנה על ידי שטיק מדיה שיווק באינטרנט ו פרסום בגוגל | שיווק בפייסבוק ו מיתוג עסקי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס