י״א באייר ה׳תשפ״ה
ערוץ הצרכנות
  • אופנה
    • בגדים
    • נעליים
    • תיקים
    • תכשיטים
    • אקססוריז
    • משקפיים
  • קוסמטיקה
    • איפור וטיפוח
    • בישום
  • לבית
    • חדש בבית
    • עיצוב ולייף סטייל
    • ריהוט ותאורה
    • מוצרי חשמל
    • רפואה ומוצרי בריאות
    • מוצרי ניקיון ותחזוקה
    • היגיינה
  • ילדים
    • ביגוד והנעלה
    • משחקים, פנאי ובילוי
    • לגיל הרך
  • מזון
    • חדש על המדף
    • אוכלים בחוץ
    • יין ומשקאות
    • מתכונים
  • תרבות
    • סרטים, סדרות ותוכניות
    • הצגות ומופעים
    • ספרים ומוסיקה
    • בתי מלון וצימרים
    • אטרקציות וטיולים
    • ספורטיביים
  • כלכלי
    • כסף
    • מסחר ונדל"ן
    • קריירה
    • בנקים
  • טכנולוגי
    • מחשבים
    • סלולר ואפליקציות
    • גאדג'טים וחידושים
    • טלויזיה ומסכים
    • תחבורה
  • טיפים
  • שווה לדעת
  • מבצעים
  • צור קשר
  • אופנה
    • בגדים
    • נעליים
    • תיקים
    • תכשיטים
    • אקססוריז
    • משקפיים
  • קוסמטיקה
    • איפור וטיפוח
    • בישום
  • לבית
    • חדש בבית
    • עיצוב ולייף סטייל
    • ריהוט ותאורה
    • מוצרי חשמל
    • רפואה ומוצרי בריאות
    • מוצרי ניקיון ותחזוקה
    • היגיינה
  • ילדים
    • ביגוד והנעלה
    • משחקים, פנאי ובילוי
    • לגיל הרך
  • מזון
    • חדש על המדף
    • אוכלים בחוץ
    • יין ומשקאות
    • מתכונים
  • תרבות
    • סרטים, סדרות ותוכניות
    • הצגות ומופעים
    • ספרים ומוסיקה
    • בתי מלון וצימרים
    • אטרקציות וטיולים
    • ספורטיביים
  • כלכלי
    • כסף
    • מסחר ונדל"ן
    • קריירה
    • בנקים
  • טכנולוגי
    • מחשבים
    • סלולר ואפליקציות
    • גאדג'טים וחידושים
    • טלויזיה ומסכים
    • תחבורה
  • טיפים
  • שווה לדעת
  • מבצעים
  • צור קשר
ערוץ הצרכנות
  • אופנה
    • בגדים
    • נעליים
    • תיקים
    • תכשיטים
    • אקססוריז
    • משקפיים
  • קוסמטיקה
    • איפור וטיפוח
    • בישום
  • לבית
    • חדש בבית
    • עיצוב ולייף סטייל
    • ריהוט ותאורה
    • מוצרי חשמל
    • רפואה ומוצרי בריאות
    • מוצרי ניקיון ותחזוקה
    • היגיינה
  • ילדים
    • ביגוד והנעלה
    • משחקים, פנאי ובילוי
    • לגיל הרך
  • מזון
    • חדש על המדף
    • אוכלים בחוץ
    • יין ומשקאות
    • מתכונים
  • תרבות
    • סרטים, סדרות ותוכניות
    • הצגות ומופעים
    • ספרים ומוסיקה
    • בתי מלון וצימרים
    • אטרקציות וטיולים
    • ספורטיביים
  • כלכלי
    • כסף
    • מסחר ונדל"ן
    • קריירה
    • בנקים
  • טכנולוגי
    • מחשבים
    • סלולר ואפליקציות
    • גאדג'טים וחידושים
    • טלויזיה ומסכים
    • תחבורה
  • טיפים
  • שווה לדעת
  • מבצעים
  • צור קשר
  • אופנה
    • בגדים
    • נעליים
    • תיקים
    • תכשיטים
    • אקססוריז
    • משקפיים
  • קוסמטיקה
    • איפור וטיפוח
    • בישום
  • לבית
    • חדש בבית
    • עיצוב ולייף סטייל
    • ריהוט ותאורה
    • מוצרי חשמל
    • רפואה ומוצרי בריאות
    • מוצרי ניקיון ותחזוקה
    • היגיינה
  • ילדים
    • ביגוד והנעלה
    • משחקים, פנאי ובילוי
    • לגיל הרך
  • מזון
    • חדש על המדף
    • אוכלים בחוץ
    • יין ומשקאות
    • מתכונים
  • תרבות
    • סרטים, סדרות ותוכניות
    • הצגות ומופעים
    • ספרים ומוסיקה
    • בתי מלון וצימרים
    • אטרקציות וטיולים
    • ספורטיביים
  • כלכלי
    • כסף
    • מסחר ונדל"ן
    • קריירה
    • בנקים
  • טכנולוגי
    • מחשבים
    • סלולר ואפליקציות
    • גאדג'טים וחידושים
    • טלויזיה ומסכים
    • תחבורה
  • טיפים
  • שווה לדעת
  • מבצעים
  • צור קשר
10 כללים להצלחת העסק גם בתקופות משבר.

10 כללים להצלחת העסק גם בתקופות משבר. עסקים רבים לא רואים בימים אלה את האור בקצה המנהרה.

רבקה קופר 26/10/2020 – ח׳ במרחשון ה׳תשפ״א

10 כללים להצלחת העסק גם בתקופות משבר מאת ניר מקובסקי.

כשאני פוגש אנשים בתקופה האחרונה ואומר להם שיש אור בקצה המנהרה, הם עונים שאני חי בסרט. כשאני מבטיח שכל זה יגמר, אומרים לי שאני מכחיש את המציאות.

אלא שאני ממש לא מכחיש את העובדות ואת ההבנה שאנו במנהרה חשוכה, אבל בניגוד לרבים אחרים אני מאמין שיש לה סוף. יש אפילו אורות שמכוונים לכיוון היציאה, אלא שרובינו עסוקים להסתכל אל החשיכה במקום אל האור. הכותרות הדרמטיות בעיתונים, מעצימות גם את האמונה האישית של בעלי עסקים שאין אור בקצה המנהרה. מורל גבוה ומוטיבציה לנוע גם במצבים מאתגרים הם אחד הכלים החשובים להצלחתו של עסק.

הינה 10 כללים להצלחת העסק גם בתקופות משבר:

  1. חיבור לחזון האישי – דווקא בתקופה קשה פתחתם עסק? התחברו לתשוקה שגרמה לכם להקים אותו, היא הכוח שיניע אתכם וישמור אתכם חיוביים. אפשר להיעזר בדמיון מודרך, לוח חזון, קבוצות נטוורקינג וכל דבר שיזכיר לנו למה אנו רוצים שהעסק יצליח.
  2. תועלות לעומת תכונות – כששואלים אתכם מדוע כדאי לקנות דווקא מכם, רבים מסבירים את התכונות של המוצר או השירות. אלא שהלקוח מצפה לשמוע מה יוצא לו מזה  ולכן במקום לתאר את המוצר או השירות, תארו את היתרונות שלכם  ומה ירוויח הלקוח. חיסכון בכסף , זמן ועוד.
  3. הפעלת רגש  אצל הלקוח–  מספרים יבשים ומשפטים מסובכים לא מביאים לקוחות. רגש מופעל דרך סיפור מעניין של בעל העסק, צבע, מוזיקה, ריח ועוד. לא בכדי ברשתות הפארם יש ריח מסויים וצבעים ספציפים שנבחרו בקפידה.  כיצד אתם מציגים השירות או המוצר שלכם? האם דרך ההצגה שלכם מעוררת רגש בצד השני? האם אתם יוצרים סקרנות לדעת עוד?
  4. הצדקה חברתית – האמונה הרווחת היא כי אם כולם חושבים ככה ועושים ככה אז זה מה שנכון. כבעלי עסק, חשוב שתדאגו לקבל חוות דעת מלקוחות, ואם אין כרגע מספיק עבודה אפשר לפנות ללקוחות עבר. חוות דעת ירחיבו את התמונה שלכם על העסק ועל מה אולי כדאי לשפר או לייעל בו.
  5. חזרתיות – כן זה מתיש, אבל אם תחזרו על זה מספיק פעמים, השקר יהפוך לאמת.
  6. חדירה לתודעה – כדי שתצליחו לחדור לתודעה, הלקוחות הפוטנציאלים צריכים להיחשף למסר שלכם לפחות 7 פעמים. בעולם של ריבוי מסרים, צפייה אחת בפרסומת גם היא גאונית לא תספיק.  מיד תופיע פרסומת אחרת שתמחק את המסר שעבר בפרסומת הקודמת.
  7. התמקדות במסר אחד – הזהות והמסר של העסק חייבים להיות אחידים לאורך כל הזמן. קוקה קולה לדוגמא היא "טעם החיים" עבר עשרות שנים. אי אפשר יום אחד להיות רופא לב  וביום השני אורטופד. מסר אחד שאינו משתנה נועד להשתרש ולהתקבע ולסייע במיתוג העסק.
  8. פשטות – הקפידו על המסרים פשוטים וברורים. בעידן של היום לאנשים יש פחות סבלנות. אם המסר שלכם לא עבר מיד, יש סיכוי שאותו לקוח פוטנציאלי לא יחזור אליכם.
  9. דברו אל קהל היעד – הדיבור לגיל השלישי יהיה שונה מדיבור לנשים לקראת לידה. התאימו את המסרים, הדגשים ואופן הקידום של העסק לקהל היעד שלכם.
  10. קמפיין – אם החלטתם להשקיע בקמפיין פרסומי,  החוכמה היא לייצר קמפיין רב ערוצי מתוכנן שמחולק לטווח קצר, בינוני והטווח הארוך. חשוב לקחת נשימה עמוקה ולדעת באיזה אופן לבחון את הצלחת הקמפיין. אין טעם לשנות המוצר או המחירים. יותר חשוב לבדוק את התגובות של קהלי היעד השונים, לבחון מסרים שונים ולא להפסיק לשמור על אופטימיות ואנרגיה גבוהה.

 

צילום: : ג'ני פפרמן.

 

ניר מקובסקי הוא  מומחה לליווי עסקי לעסקים ולסטארטאפים

. ניר מקובסקי רבקה קופר ערוץ הצרכנות פינחס קופר
רוצים להתעדכן גם בפייסבוק?
Facebook
כך תשמרו על בריאותכם בכל מקום ובכל מצב

כך תשמרו על בריאותכם בכל מקום ובכל מצב

סדרת אלכו-ג'ל  (Alco-Gel) וסדרת אלכו-ג'ל Pharma wipes
ההשפעה הכפולה של יציבה נכונה על הבריאות והנפש

ההשפעה הכפולה של יציבה נכונה על הבריאות והנפש

מדוע אנחנו סובלים מיציבה כפופה, כיצד היא משפיעה על חיינו, והאם אפשר לשפרה?
טיפים להקלה ולטיפול בעור יבש בתקופת החורף

טיפים להקלה ולטיפול בעור יבש בתקופת החורף

סדרת יו-לקטין של ד"ר פישר - לעור הכי יבש שיש
סובלים מתשישות בעקבות המלחמה? בדקו את תפקוד בלוטת האדרנל

סובלים מתשישות בעקבות המלחמה? בדקו את תפקוד בלוטת האדרנל

מאת נטורופת רון יפה, כנס אוכלים בריא ה-14
לפתוח את השנה החדשה עם המתנה הנכונה

לפתוח את השנה החדשה עם המתנה הנכונה

ריכזנו מגוון המלצות שיעזרו לכם לבחור את המתנה המתאימה
מגוון תכשירי הגנה לפנים, לסוגי עור וקהלים שונים

מגוון תכשירי הגנה לפנים, לסוגי עור וקהלים שונים

חשיבות ההגנה מהשמש בשגרת היומיום
לכבוד יום העצמאות – 'סופי' עגבניית המלחמה מהעוטף

לכבוד יום העצמאות – 'סופי' עגבניית המלחמה מהעוטף

העגבנייה סופי מתאימה לצלייה על הגריל, לסלט ישראלי, למילוי ולבישול
המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים ביום הזיכרון

המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים ביום הזיכרון

ברחבי הארץ ובקרב קהילות יהודיות ברחבי העולם
חוגגים את פורים עם קינדר

חוגגים את פורים עם קינדר

חברת פררו מציגה - מהדורת חג מיוחדת של קינדר מיני פרנדס
ט"ו בשבט בפלורוז – מתנה לטבע, תרומה לקהילה

ט"ו בשבט בפלורוז – מתנה לטבע, תרומה לקהילה

מארזים ייחודיים הכוללים פרחים, עציצים ומתנות ישראליות מקוריות
מבצע 22.2.22 ברשת BBB.

מבצע 22.2.22 ברשת BBB.

קונים 2 המבורגרים ומשלמים רק על 1! מסדרת ההמבורגרים הקלאסיים.
גולף GOLF ב- FINAL SALE.

גולף GOLF ב- FINAL SALE.

 עד 60% הנחה על מגוון פריטים מקולקציית החורף
פולגת POLGAT ב- FINAL SALE .

פולגת POLGAT ב- FINAL SALE .

 עד 60% הנחה על מגוון פריטים מקולקציית החורף.
רשת גלי יוצאת במבצע  חורף מטורף.

רשת גלי יוצאת במבצע  חורף מטורף.

1+1 במתנה על קולקציית המגפיים לנשים וילדים.
חברת שחקים מציעה לימודי סייבר לילדים בכתות ג'-יב'.

חברת שחקים מציעה לימודי סייבר לילדים בכתות ג'-יב'.

שלחנו את שוהם שכטר בת ה - 10 להתנסות בעשרה מיפגשים.
במיוחד לחברי ערוץ הצרכנות – אנו מעניקים בשיתוף עם קליניקת Maxia – מאה (100) טיפולי יופי מתנה

במיוחד לחברי ערוץ הצרכנות – אנו מעניקים בשיתוף עם קליניקת Maxia – מאה (100) טיפולי יופי מתנה

הטיפול כולל עיסוי קרקפת ועיסוי פנים עם מוצרים של מאקסיה בקליניקה הכי יוקרתית באשדוד. 45 דקות של רוגע ופינוק. ללא הגרלה וללא תחרות
רוצה להשתתף בהגרלה ולזכות ב-600 ש"ח לרכישה מקולקציית רשת האופנה המובילה לנשים נפרטיטי?

רוצה להשתתף בהגרלה ולזכות ב-600 ש"ח לרכישה מקולקציית רשת האופנה המובילה לנשים נפרטיטי?

לכבוד עונת האירועים והחגים הקרבים - ערוץ הצרכנות מגריל - ואתם זוכים באאוטפיט מושלם מרשת האופנה לנשים "נפרטיטי"
® ערוץ הצרכנות all rights reserved
נבנה על ידי שטיק מדיה שיווק באינטרנט ו פרסום בגוגל | שיווק בפייסבוק ו מיתוג עסקי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס