מגה בעיר תציע מגוון מוצרים במחירי מבצע אטרקטיביים לרגל פתיחת שנת 2018.
רשת "מגה בעיר" מקבוצת יינות ביתן, הקמעונאית השנייה בגודלה בישראל, פותחת את שנת 2018 עם מבצעים אטרקטיביים לכל אורך חודש ינואר.
ברשת תציע מגוון עצום של מוצרים ב-18 ש"ח בלבד. הקמפיין שנקרא "ינואר של מבצעים" נערך במסגרת מהלך שיווקי רחב היקף של הקבוצה בהשקעה של 5 מיליון ש"ח.
בכל שבוע הרשת תציע עשרות מוצרים במחיר מיוחד של 18 ש"ח למוצרים מובילים – כאשר בכל שבוע המבצעים ישתנו.
מוצרים לדוגמה:
- פתיתים / אטריות אסם – 4 יחידות ב-18 ש"ח.
- חלב יטבתה בבקבוק 1 ליטר – 3 יחידות ב-18 ש"ח.
- מגוון קטניות 500 גרם סוגת – 5 יחידות ב-18 ש"ח.
- נייר טואלט סנו סופט 24 גלילים – 18 ש"ח.
- מגוון חטיפי עלית (פסק זמן / מקופלת ועוד) – 6 יחידות ב-18 ש"ח.
ארז אייזנברג סמנכ"ל השיווק של הקבוצה: "אנו בקבוצת יינות ביתן פותחים את שנת 2018 בכל הכוח לטובת כל לקוחותינו, ומציעים קשת רחבה של מבצעים חזקים שטרם היו כמותם במגוון רחב מאוד של תחומים, כך שכל אחד יוכל למצוא את מה שמתאים לו. המבצעים בכל רשת יישקפו את האיכויות שלנו במגוון המחלקות".
אודות מגה בעיר
רשת חנויות שכונתיות הפרוסה במרכזי הערים הכוללת 103 סניפים בפריסה ארצית הקרובה למרכזי מגורים. לפני כשנה וחצי מגה בעיר נרכשה ע"י קבוצת יינות ביתן, קבוצת הקמעונאות השנייה בגודלה בישראל המונה כ-200 סניפים ברחבי הארץ מקרית שמונה ועד אילת. כיום הקבוצה מפעילה שלושה פורמטים שונים של חנויות "יינות ביתן", "מגה בעיר" ו"שוק מהדרין" לקהל החרדי. הרשת שמה לעצמה מטרות תוך דגש מיוחד על מתן שירות אדיב, איכות וטריות המוצרים בסטנדרטים גבוהים ללא פשרות והקפדה יתרה על נושא הכשרות.