י״ט בסיון ה׳תשפ״ה
ערוץ הצרכנות
  • אופנה
    • בגדים
    • נעליים
    • תיקים
    • תכשיטים
    • אקססוריז
    • משקפיים
  • קוסמטיקה
    • איפור וטיפוח
    • בישום
  • לבית
    • חדש בבית
    • עיצוב ולייף סטייל
    • ריהוט ותאורה
    • מוצרי חשמל
    • רפואה ומוצרי בריאות
    • מוצרי ניקיון ותחזוקה
    • היגיינה
  • ילדים
    • ביגוד והנעלה
    • משחקים, פנאי ובילוי
    • לגיל הרך
  • מזון
    • חדש על המדף
    • אוכלים בחוץ
    • יין ומשקאות
    • מתכונים
  • תרבות
    • סרטים, סדרות ותוכניות
    • הצגות ומופעים
    • ספרים ומוסיקה
    • בתי מלון וצימרים
    • אטרקציות וטיולים
    • ספורטיביים
  • כלכלי
    • כסף
    • מסחר ונדל"ן
    • קריירה
    • בנקים
  • טכנולוגי
    • מחשבים
    • סלולר ואפליקציות
    • גאדג'טים וחידושים
    • טלויזיה ומסכים
    • תחבורה
  • טיפים
  • שווה לדעת
  • מבצעים
  • צור קשר
  • אופנה
    • בגדים
    • נעליים
    • תיקים
    • תכשיטים
    • אקססוריז
    • משקפיים
  • קוסמטיקה
    • איפור וטיפוח
    • בישום
  • לבית
    • חדש בבית
    • עיצוב ולייף סטייל
    • ריהוט ותאורה
    • מוצרי חשמל
    • רפואה ומוצרי בריאות
    • מוצרי ניקיון ותחזוקה
    • היגיינה
  • ילדים
    • ביגוד והנעלה
    • משחקים, פנאי ובילוי
    • לגיל הרך
  • מזון
    • חדש על המדף
    • אוכלים בחוץ
    • יין ומשקאות
    • מתכונים
  • תרבות
    • סרטים, סדרות ותוכניות
    • הצגות ומופעים
    • ספרים ומוסיקה
    • בתי מלון וצימרים
    • אטרקציות וטיולים
    • ספורטיביים
  • כלכלי
    • כסף
    • מסחר ונדל"ן
    • קריירה
    • בנקים
  • טכנולוגי
    • מחשבים
    • סלולר ואפליקציות
    • גאדג'טים וחידושים
    • טלויזיה ומסכים
    • תחבורה
  • טיפים
  • שווה לדעת
  • מבצעים
  • צור קשר
ערוץ הצרכנות
  • אופנה
    • בגדים
    • נעליים
    • תיקים
    • תכשיטים
    • אקססוריז
    • משקפיים
  • קוסמטיקה
    • איפור וטיפוח
    • בישום
  • לבית
    • חדש בבית
    • עיצוב ולייף סטייל
    • ריהוט ותאורה
    • מוצרי חשמל
    • רפואה ומוצרי בריאות
    • מוצרי ניקיון ותחזוקה
    • היגיינה
  • ילדים
    • ביגוד והנעלה
    • משחקים, פנאי ובילוי
    • לגיל הרך
  • מזון
    • חדש על המדף
    • אוכלים בחוץ
    • יין ומשקאות
    • מתכונים
  • תרבות
    • סרטים, סדרות ותוכניות
    • הצגות ומופעים
    • ספרים ומוסיקה
    • בתי מלון וצימרים
    • אטרקציות וטיולים
    • ספורטיביים
  • כלכלי
    • כסף
    • מסחר ונדל"ן
    • קריירה
    • בנקים
  • טכנולוגי
    • מחשבים
    • סלולר ואפליקציות
    • גאדג'טים וחידושים
    • טלויזיה ומסכים
    • תחבורה
  • טיפים
  • שווה לדעת
  • מבצעים
  • צור קשר
  • אופנה
    • בגדים
    • נעליים
    • תיקים
    • תכשיטים
    • אקססוריז
    • משקפיים
  • קוסמטיקה
    • איפור וטיפוח
    • בישום
  • לבית
    • חדש בבית
    • עיצוב ולייף סטייל
    • ריהוט ותאורה
    • מוצרי חשמל
    • רפואה ומוצרי בריאות
    • מוצרי ניקיון ותחזוקה
    • היגיינה
  • ילדים
    • ביגוד והנעלה
    • משחקים, פנאי ובילוי
    • לגיל הרך
  • מזון
    • חדש על המדף
    • אוכלים בחוץ
    • יין ומשקאות
    • מתכונים
  • תרבות
    • סרטים, סדרות ותוכניות
    • הצגות ומופעים
    • ספרים ומוסיקה
    • בתי מלון וצימרים
    • אטרקציות וטיולים
    • ספורטיביים
  • כלכלי
    • כסף
    • מסחר ונדל"ן
    • קריירה
    • בנקים
  • טכנולוגי
    • מחשבים
    • סלולר ואפליקציות
    • גאדג'טים וחידושים
    • טלויזיה ומסכים
    • תחבורה
  • טיפים
  • שווה לדעת
  • מבצעים
  • צור קשר

Dyson דייסון מציגה לראשונה בישראל את מעבדת הפיתוח של מייבש השיער החדשני – סופרסוניק חושפת נתונים מסקר טיפוח השיער קיץ 2018: נשים ישראליות משקיעות בממוצע כ-20 דקות ביום בעיצוב השיער

רבקה קופר 27/06/2018 – י״ד בתמוז ה׳תשע״ח

Dyson מציגה לראשונה בישראל את מעבדת הפיתוח של הסופרסוניק

חושפת נתונים מסקר טיפוח השיער קיץ 2018: נשים ישראליות משקיעות בממוצע כ-20 דקות ביום בעיצוב השיער

  • חברת Dyson הציגה לראשונה בישראל חלקים ממעבדת מחקר השיער שהגיעו מאנגליה והיו בשימוש כשפיתחו את מייבש השיער ה-supersonic.
  • מנהל חטיבת הטיפוח ב-Dyson, ישי הלמות, הדגים מהו ההבדל בין שערה פגומה לשערה בריאה באמצעות מים, גמישות ואלסטיות.
  • בסקר טיפוח השיער קיץ 2018 נמצא כי מראה שיער חלק הוא הסגנון הנחשק בקרב הישראליות: 41% אמרו שהן שואפות להשיג מראה חלק טבעי ללא מאמץ.
  • עוד נמצא בסקר כי הישראליות חופפות שערן 3.5 פעמים בשבוע בממוצע וכי תדירות החפיפות יורדת עם הגיל.

שנה אחרי השקת הסופרסוניק בישראל ולרגל הקיץ, חברת Dyson הציגה לראשונה בישראל במסיבת עיתונאים ובפרזנטציה מקצועית שהתקיימה במרכז הירידים בתל אביב, את מעבדת השיער בה פותח מייבש השיער dyson supersonic – מייבש השיער המהפכני המגן על השיער מפני ייבוש יתר ואינו פוגע בקראטין הטבעי של השיער.

על מייבש השיער החדשני תוכלו לקרוא בלחיצה כאן >>

ל-supersonic בקרת חום חכמה המווסתת את הטמפרטורה היוצאת ממייבש השיער ומנטרת אותה 20 פעמים בשנייה ומוודאת כי הטמפרטורה לא תעלה על 150 מעלות.

בטמפרטורה של מעל ל-150 מעלות, השיער נשרף והנזק שנגרם לו הוא כמעט בלתי הפיך, בוודאי אם השימוש במוצרים מסוג זה הוא באופן תכוף.

המהפכה טמונה במנוע הדיגיטלי הזעיר של ה-supersonic.

הודות למנוע הקטן, הצליחו מהנדסי החברה למקם אותו בידית המוצר, מה שמקל על האחיזה והאיזון ולהקטנה משמעותית של גודל מייבש השיער ומשקלו. מנוע ה-V9 מסתובב כ-110 אלף פעמים בדקה, ובזכות טכנולוגיית ™Air Multiplier, הוא מסוגל לשאוב כ-13 ליטר אוויר בשנייה ולהוציא כ-40 ליטר אוויר במהירות גבוהה. נתון זה מאפשר לייבש את השיער במהירות ובמינימום נזק. המנוע כולל 13 להבים שפועלים בתדר שקט במיוחד, ולכן הוא פחות רועש ממייבשי שיער אחרים.

את האירוע פתח ליאור ראובן, סמנכ"ל טכנולוגיות בחברת Dyson שסיפר על החדרת המוצר לרשת סופר פארם וזאת בנוסף לרשת אפריל, שם נמכר ה-supersonic בשנה האחרונה. כמו כן הוסיף כי ללקוחות הישראליות יינתן שירות ייחודי במסגרתו האחריות על המוצר תורחב ותינתן בבית הלקוחה במשך שנתיים.

המהנדס ומעצב המוצר הישראלי, ישי הלמות, המנהל את חטיבת הטיפוח ב-Dyson העולמית, הגיע לישראל במיוחד לאירוע בריאות השיער כשהוא מלווה בשני מהנדסים בכירים נוספים. בין חלקי המעבדה המעניינים הוצגו חמישה מתקנים שהדגימו את שלבי המחקר של השערה ואת הפיתוח הטכנולוגי של Dyson.

העמדה הראשונה

מבחן המים, בה הציג הלמות קווצת שיער שחולקה לשתיים. חלק אחד של קווצת השיער יובש עם מייבש שיער ללא בקרת חום מבוקרת והחלק השני יובש עם ה-supersonic. העמדה הציגה את ההבדל בין שערה פגומה ושערה בריאה במפגש עם מים. בקווצת השיער הפגומה, המים נספגו במהירות לתוך השערה, מכיוון שהציפוי של השערה פגום ואין מה שמגן עליה. זאת לעומת, קווצת השיער הבריאה, שבה שכבת הקראטין הגנה על השערה ולכן המים זרמו על גביה ולא נספגו לתוכה.

העמדה השנייה

הציגה שני סוגי תלתלים שנלקחו מאותה קווצת שיער, גם כאן, תלתל אחד יובש עם ה-supersonic והשני עם מייבש שיער שאין לו בקרת חום מבוקרת. הלמות הראה כיצד תלתל שטופל ב-supersonicנשאר אלסטי וקפיצי כשמרטיבים אותו במים לעומת התלתל השני שהיה חסר גמישות במפגש עם מים.

העמדה השלישית

כללה את מבחן החוזק בה מכשיר אלקטרוני מתח שערות על מנת לבחון את האלסטיות של השערה ולראות מהי נקודת השבירה של שערות פגומות ביחס לשערות בריאות. כאן ניתן היה לראות כי בעת מתיחת שיער פגום, השיער נקרע תוך מספר שניות לעומת שיער בריא שנמתח עד פי 4 מהשיער הפגום.

העמדה הרביעית

באמצעות מיקרוסקופ מיוחד הוצגו שערות בריאות ופגומות בהגדלה של פי 1,000. העמדה הציגה את המרקם החלק והברור של השערה הבריאה שטופלה באמצעות ה-supersonic לעומת המרקם של שערה פגומה שהוא מנוקד ולא חלק.

העמדה החמישית

הוצג מייבש השיער בפעולה כשהוא מחובר לזרוע רובוטית המדמה את פעולת הייבוש של המשתמשת. המכשיר הופעל על קווצת שיער ארוכה באורך של 40 ס"מ. לפני הפעלת המכשיר השיער נטבל במים, ובדקת עבודה של מייבש השיער, קווצת השיער יובשה לחלוטין. בזמן פעולת הייבוש, הוצגה הטמפרטורה של המכשיר וניתן היה לראות כי השיער לא עובר את טמפרטורת המאה מעלות, שהיא טמפרטורת האידוי של המים. בתום דקת העבודה נותרה קווצת השיער יבשה וחלקה לגמרי.

מעבדת השיער של דייסון בביקור קיץ בישראל | צילום: פינחס קופר

לאחר ההדגמות, סיפר מעצב השיער רואי דניאל על התנסותו עם ה-supersonicבשנה האחרונה ועל אפשרויות העיצוב המגוונות בעזרת המוצר.

סקר טיפוח השיער קיץ 2018

טיפוח ובריאות השיער הם חלק בלתי נפרד משגרת יומן של נשים בכל העולם, כך גם בישראל.

השיער נחשב לסימן הבולט ביותר המעיד על טיפוח אישי, ומשמש כמסגרת לפנים. אולם, תקופת הקיץ בישראל נחשבת לאחת העונות הקשות לשיער, בה נשים רבות חוות קושי בעיצובו וטיפוחו ומדווחות על פגמים בשיער הנובעים מחשיפה מרובה לשמש, שהייה בבריכה ובים, לחות מוגברת ומזג אוויר חם.

עם בוא הקיץ, ערכה חברת Dyson, באמצעות מכון המחקר Shiluv I²R, את סקר טיפוח השיער קיץ 2018. הסקר נערך בקרב כ-800 נשים יהודיות בעלות הכנסה בינונית ומעלה ובגילאי 20 ומעלה. הסקר מעלה נתונים מעניינים אודות תפיסות ומנהגי טיפוח השיער של נשות ישראל.

מרבית הנשאלות (77%), מקדישות בממוצע כ-20 דקות בכל יום לעיצוב שיערן. שיער חלק הוא ללא ספק סגנון השיער הנחשק ביותר בקרב הישראליות, זאת על אף שרק 34% מהן בעלות שיער חלק טבעי בעוד 43% בעלות שיער גלי ו-23% מתולתלות.

עוד נמצא בסקר כי הישראליות נוהגות לחפוף את שיערן כ-3.5 פעמים בשבוע בממוצע, אך תדירות החפיפות יורדת ככל שעולה הגיל. על פי ממצאי הסקר, נשים בעלות שיער עבה או תלתלים נוהגות לחפוף פחות מאשר נשים בעלות שיער חלק.

74% מהישראליות מקפידות לייבש ולעצב את שיערן לאחר חפיפה. מבין המכשירים לעיצוב השיער מייבש השיער נמצא כמכשיר המועדף על הישראליות (אחריו מחליק ומסלסל שיער). 23% מישראליות המשתמשות במייבש שיער עושות זאת באופן קבוע על בסיס יום יומי, 45% מהן משתמשות בו בין פעמיים לארבע פעמים בשבוע ו-34% פעם בשבוע או פחות. 69% מנשות ישראל לא מוותרות על הפינוק ומעת לעת מעצבות את שערן במספרה.

בנוסף למכשירי עיצוב שיער, נשות ישראל (71%) מאופיינות גם בשימוש נרחב בתכשירים לטיפוח השיער, בהם: מסכה (37%), מרכך ללא שטיפה (26%) סרום לשיער (18%), שמן (12%).

נשים המשתמשות במייבש שיער נוטות להשתמש יותר גם בתכשירי טיפוח לעומת נשים שאינן משתמשות במייבש שיער כלל. גם נשים בעלות שיער חלק ושיער שאינו פגום משתמשות פחות במוצרי טיפוח לשיער.

על אף עונת הקיץ הקשה לשיער הנמשכת חודשים ארוכים ולמרות שגרת הטיפוח המחייבת, 48% מנשות ישראל מטפחות שיער ארוך. 41% מעדיפות שיער באורך בינוני ו-11% בלבד מעדיפות לטפח שיער קצר או אפילו קצר מאוד.

מראה שיער חלק הוא הסגנון המועדף על הישראליות (41%) שמחציתן שואפות להשיג מראה חלק טבעי ללא מאמץ. 47% חושקות בשיער מבריק ו-35% שואפות לטפח שיער רך. תכונות השיער שלישראליות הכי קשה להשיג הן ברק ונפח.

מבין הנסקרות, כמחצית (51%) השיבו כי בעיית השיער הנפוצה ביותר היא נשירת שיער. בעיות שיער נוספות שצוינו בסקר היו: קצוות מפוצלים (36%), שיער מאפיר (29%), שיער יבש (27%) וקשקשים (18%).

ליאור ראובן, סמנכ"ל טכנולוגיות בחברת Dyson אומר כי "הצרכניות הישראליות יודעות להעריך מותגים טובים וטכנולוגיה מתקדמת, ואינו מתפשר על איכות. שנה מאז השקת הסופרסוניק בישראל, אנו רואים שהסופרסוניק התקבל בברכה בקרב הצרכנים והפך בתוך שנה למוצר המבוקש ביותר בקרב נשות ישראל שמבינות את היתרונות שיש במוצר איכותי ששומר על שיערן".

טיפוח השיער מעסיק נשים בכל העולם

בידי דייסון העולמית נתונים לפיהם 74% מהנשים בעולם מאמינות שהשיער שלהן פגום במידה כלשהי. 41% מהנשים הסיניות מרגישות שהשיער שלהן יותר ממעט פגום וגם בקרב הארגנטינאיות יש המרגישות כך (13%).

כמו אצל הישראליות כך גם בקרב נשות העולם, חלק, מבריק וטבעי הן תכונות גימור השיער שנמצאו כפופולריות ביותר ונפח הוא תכונת העיצוב המאתגרת ביותר עבור נשים.

צילום: שאולי לנדנר.

ליאור ראובן מעבדה מעצב שיער ישי הלמות V9 Shiluv I²R קראטין תספורת סופרסוניק דייסון מייבש שיער dyson Dyson supersonic supersonic סקר סופר פארם קיץ טכנולוגיה אפריל בריאות טיפוח ערוץ הצרכנות פינחס קופר צרכנות שיער
רוצים להתעדכן גם בפייסבוק?
Facebook
כך תשמרו על בריאותכם בכל מקום ובכל מצב

כך תשמרו על בריאותכם בכל מקום ובכל מצב

סדרת אלכו-ג'ל  (Alco-Gel) וסדרת אלכו-ג'ל Pharma wipes
ההשפעה הכפולה של יציבה נכונה על הבריאות והנפש

ההשפעה הכפולה של יציבה נכונה על הבריאות והנפש

מדוע אנחנו סובלים מיציבה כפופה, כיצד היא משפיעה על חיינו, והאם אפשר לשפרה?
טיפים להקלה ולטיפול בעור יבש בתקופת החורף

טיפים להקלה ולטיפול בעור יבש בתקופת החורף

סדרת יו-לקטין של ד"ר פישר - לעור הכי יבש שיש
סובלים מתשישות בעקבות המלחמה? בדקו את תפקוד בלוטת האדרנל

סובלים מתשישות בעקבות המלחמה? בדקו את תפקוד בלוטת האדרנל

מאת נטורופת רון יפה, כנס אוכלים בריא ה-14
לפתוח את השנה החדשה עם המתנה הנכונה

לפתוח את השנה החדשה עם המתנה הנכונה

ריכזנו מגוון המלצות שיעזרו לכם לבחור את המתנה המתאימה
מגוון תכשירי הגנה לפנים, לסוגי עור וקהלים שונים

מגוון תכשירי הגנה לפנים, לסוגי עור וקהלים שונים

חשיבות ההגנה מהשמש בשגרת היומיום
לכבוד יום העצמאות – 'סופי' עגבניית המלחמה מהעוטף

לכבוד יום העצמאות – 'סופי' עגבניית המלחמה מהעוטף

העגבנייה סופי מתאימה לצלייה על הגריל, לסלט ישראלי, למילוי ולבישול
המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים ביום הזיכרון

המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים ביום הזיכרון

ברחבי הארץ ובקרב קהילות יהודיות ברחבי העולם
חוגגים את פורים עם קינדר

חוגגים את פורים עם קינדר

חברת פררו מציגה - מהדורת חג מיוחדת של קינדר מיני פרנדס
ט"ו בשבט בפלורוז – מתנה לטבע, תרומה לקהילה

ט"ו בשבט בפלורוז – מתנה לטבע, תרומה לקהילה

מארזים ייחודיים הכוללים פרחים, עציצים ומתנות ישראליות מקוריות
מבצע 22.2.22 ברשת BBB.

מבצע 22.2.22 ברשת BBB.

קונים 2 המבורגרים ומשלמים רק על 1! מסדרת ההמבורגרים הקלאסיים.
גולף GOLF ב- FINAL SALE.

גולף GOLF ב- FINAL SALE.

 עד 60% הנחה על מגוון פריטים מקולקציית החורף
פולגת POLGAT ב- FINAL SALE .

פולגת POLGAT ב- FINAL SALE .

 עד 60% הנחה על מגוון פריטים מקולקציית החורף.
רשת גלי יוצאת במבצע  חורף מטורף.

רשת גלי יוצאת במבצע  חורף מטורף.

1+1 במתנה על קולקציית המגפיים לנשים וילדים.
חברת שחקים מציעה לימודי סייבר לילדים בכתות ג'-יב'.

חברת שחקים מציעה לימודי סייבר לילדים בכתות ג'-יב'.

שלחנו את שוהם שכטר בת ה - 10 להתנסות בעשרה מיפגשים.
במיוחד לחברי ערוץ הצרכנות – אנו מעניקים בשיתוף עם קליניקת Maxia – מאה (100) טיפולי יופי מתנה

במיוחד לחברי ערוץ הצרכנות – אנו מעניקים בשיתוף עם קליניקת Maxia – מאה (100) טיפולי יופי מתנה

הטיפול כולל עיסוי קרקפת ועיסוי פנים עם מוצרים של מאקסיה בקליניקה הכי יוקרתית באשדוד. 45 דקות של רוגע ופינוק. ללא הגרלה וללא תחרות
רוצה להשתתף בהגרלה ולזכות ב-600 ש"ח לרכישה מקולקציית רשת האופנה המובילה לנשים נפרטיטי?

רוצה להשתתף בהגרלה ולזכות ב-600 ש"ח לרכישה מקולקציית רשת האופנה המובילה לנשים נפרטיטי?

לכבוד עונת האירועים והחגים הקרבים - ערוץ הצרכנות מגריל - ואתם זוכים באאוטפיט מושלם מרשת האופנה לנשים "נפרטיטי"
® ערוץ הצרכנות all rights reserved
נבנה על ידי שטיק מדיה שיווק באינטרנט ו פרסום בגוגל | שיווק בפייסבוק ו מיתוג עסקי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס