מותג האופנה והספורט GANT נבחר להיות המלביש הרשמי ונותן החסות למירוץ המכוניות השנתי והיוקרתי Le Mans. החיבור בין GANT למירוץ Le Mans הינו טבעי ונכון כאשר הרוח הצעירה, האופנתית והאלגנטית של מותג האופנה מוסיפה השראה לתדמית התחרות. לדברי מנכ"ל GANT העולמי – פטריק נילסון: "כמו Le Mans אשר דוחף את הגבולות האפשריים באמצעות חדשנות וביצועים, גם GANT בחשיבה דומה בכך שלא מפסיק ללמוד על עיצובים וחדשנות".
כחלק מהמהלך של GANT לחיזוקו ומיצובו של המותג כלייף סטייל בועט ומוביל, בחרו השנה לשתף פעולה עם Le Mans, מירוץ המכוניות המדובר ביותר בצרפת ובעולם כולו שעוסק בספורט, טכניקות חדשות ויוקרה. זהו שיתוף הפעולה הראשון של המותג מאז שעבר מיתוג מחדש ב-2015 במטרה להגיע לצרכן המודע בעל סגנון חיים פעיל ואופנתי ולהציע לו ליהנות מאוסף פריטים אקסקלוסיבי וייחודי במהדורה מוגבלת.
GANT הוא השותף הנכון למירוץ. מדובר בשילוב מנצח שמתאים כמו כפפה ליד. אין עוררין כי ערכי המותג משתלבים עם ערכי התחרות העולמית ויחד משקפים את התשוקה העזה מהאירוע שקורה רק פעם אחת בשנה.
המירוץ הראשון של Le Mans התקיים בשנת 1923. היה לו תפקיד נרחב בפיתוח מהיר של הרכב וכן בהאצת ההתקדמות הטכנולוגית. הוא נחשב לאחד ממרוצי הספורט היוקרתיים והנחשבים ביותר בעולם. לאחר שעשה הפסקה קצרה באמצע שנות ה-20 עקב מלחמת העולם השנייה, חזר Le Mans ב-1949 למסלול ובדיוק באותה שנה נוסדה חברת GANT בניו הייבן ארה"ב. בעקבות צירוף מקרים היסטורי זה נולדה השותפות של השניים.
כחלק משיתוף הפעולה, GANT החל לעבוד עם המאייר השוודי והמעצב הגרפי ג'ונאס ברגסטרנד הידוע בעבודתו עבור מותגים כמו פיפא, ניו יורקר, מגזין motor motor ועוד. מנהל הקריאייטיב של המותג מתיו ווד מספר כי הוא מעריץ גדול של המעצב הגרפי ג'ונאס כבר שנים רבות וב-GANT יש מורשת ארוכה וניסיון רב בעבודה עם אמנים מוכשרים אשר לאורך השנים יצרו ועיצבו איורים ועבודות אומנותיות למותג. "זו גאווה שברגסטרנד יעבוד יחד אתנו".
הדגש בקולקציית הקפסולה בעיקר על חולצות אך ניתן למצוא גופיות, בלייזרים, ג'ינסים ואביזרים משלימים שכולם עם סמלים המאפיינים את התחרות. קולקציית הקפסולה כוללת בתוכה פריטים עם טכנולוגיית ה-Tech Prep אשר יצרה מהפכה בסגנון החיים הקלאסי ומקלה על אורח החיים הפעיל באמצעות התכונות החדשניות שלה אשר מונעות הזעה.
טווח מחירים: 250-555 ש"ח.
טווח מידות: S- XXXL.
להשיג בחנויות הרשת בפריסה ארצית.
אודות GANT
מותג לייף סטייל אמריקאי עם תחכום אירופאי המציע בגדים עכשוויים באיכות גבוהה לגברים, נשים וילדים. בנוסף, שעונים, ריהוט, נעליים והלבשה תחתונה. ערכי המותג מבוססים על האותנטיות והחדשנות של מורשת האוניברסיטאות היוקרתיות בחוף המזרחי של ארצות הברית שראשיתו בניו הייבן, קונטיקט ארה"ב בשנת 1949. מאז, המותג פיתח והוסיף טאצ' אירופאי מתוחכם וכיום נהנה מנוכחות גלובלית בלמעלה מ-70 מדינות עם 750 חנויות ו-4,000 נקודות קמעונאיות נבחרות.
אתר החברה: www.gant.com.