חברת האופנה הבינלאומית Desigual משיקה לראשונה בישראל את מועדון הלקוחות הבינלאומי שלה: AMIGO CARD. מועדון לקוחות זה הינו היחיד מסוגו בארץ, שכן הוא תקף באופן בלעדי בכל סניפי הרשת בעולם, בחנויות האאוטלט ובאתר המקוון ומשלב הטבות, הנחות והפתעות ללא עלות.
לדברי רונן שמיר – מנכ"ל קבוצת אלפא קוסמטיקה ובעל הזכיינות של המותג בישראל: "אנו נרגשים להעניק לקהל הישראלי כרטיס מועדון לקוחות בינלאומי, חדשני וייחודי מסוגו שטרם נראה בארץ. Amigo card מביא איתו בשורה צרכנית, אופנתית ורלוונטית ללקוחות המותג באשר הם ומוכיח כי ישראל על המפה האופנתית". כיום מועדון הלקוחות אמיגו קארד מונה כ-12,000 חברים ישראלים עוד טרם השקתו בארץ.
חברת האופנה הבינלאומית Desigual משיקה לראשונה בישראל מועדון לקוחות חדש ובינלאומי, Amigo Card, שיאפשר ללקוחות המותג להשתמש בו בסניפים שבארץ ובעולם, בחנויות האאוטלט ובאתר המקוון.
מועדון לקוחות זה הינו היחיד מסוגו בארץ ומביא בשורה חדשנית לצרכנים שתקפה באופן בלעדי למותג.
ה-Amigo Card הינו כרטיס מועדון אישי שאינו ניתן להעברה מלא חיים, יתרונות, הטבות והפתעות שמלוות את הלקוח בכל מקום. בכדי לנצל את יתרונות הכרטיס ולצבור נקודות בגין הקנייה יש להציג אותו בכל רכישה והוא תקף לרכישות שבוצעו בין 1 לינואר ועד 31 לדצמבר בכל שנה קלנדרית. חברות במועדון זה מקנה מספר הטבות ביניהן:
- 10% הנחה על פריטים שאינם במבצע, ברכישה מעל 500 ש"ח.
- צבירת נקודות – אם סך הרכישות השנתיות יעלה על 2,000 ש"ח יקבל הרוכש מתנה מיוחדת.
- יום הולדת – זכאות ל-25% הנחה ביום הולדתך ולמשך שבוע ימים.
בכל מצב נתון מאפשר מותג האופנה כניסה לאתר האונליין שם ניתן לבדוק את כמות הנקודות שנצברו וכן פרטים נוספים בנוגע לתנאים הכללים, עדכון פרטים וטופס הצטרפות למאגר Amigo.
כמו כן ניתן להגיע לאחד מששת הסניפים של Desigual בארץ כדי להתחדש בכרטיס: רעננה – קניון רננים, חיפה – גרנד חיפה, ראשון לציון – קניון עזריאלי ראשונים, ת"א – קניון רמת אביב וקניון גינדי פאשן, רמת גן – קניון איילון.
DESIGUAL הוא מותג ספרדי שנוסד בשנת 1984 באיביזה על ידי האחים כריסטיאן ותומס מאייר. תומס נולד בשווייץ ובגיל 20, רצה ליצור עתיד בו אנשים יהיו לבושים בצורה ייחודית. מטרתו העיקרית הייתה לתכנן בגדים שיכולים ליצור רגשות חיוביים לאנשים. מאז ועד היום, המותג תוסס, מלא תשוקה וצבעוני. הפילוסופיה הים תיכונית, מהווה השראה לפריטים של המותג ולתרבות העבודה שלו, ובעקבותיה נוצר סלוגן המותג: "החיים מגניבים". כיום, המותג הספרדי הממוקם בברצלונה מיוצג ב-91 מדינות. DESIGUAL מתאפיין בצמיחה מתמדת והתרחבות בינלאומית בלתי ניתנת לעצירה.