רשת "אופטיקה בליסימה" השקיעה כמיליון ש"ח בשיפוץ ומתיחת פנים לשלושה סניפים של הרשת ובהחדרת מותגים חדשים. Replay69 ו-polo55 הינם שני מותגי הבית שהחדרתם החלה בימים אלו ומיועדים לקהל בגילאי 18-50.
רשת "אופטיקה בליסימה" השלימה בימים אלו שיפוץ שכלל מתיחת פנים לשלושה סניפים: סניף הדגל במתחם חונים קונים בראשון לציון, בקניון בת ים ובסניף הבוטיק ברחוב קרליבך בתל אביב, בהשקעה כוללת של כמיליון ש"ח. המהלך כולל הרחבת סניפים, עיצוב חדש, שיפוץ חדרי הבדיקה לנוחיות מקסימאלית וחידוש ציוד הבדיקה והמעבדה.
הסניפים של רשת "אופטיקה בליסימה" מתפרשים על שטח שבין 80-130 מ"ר ובכך מאפשרים נגישות וחווית קנייה מושלמת לכל לקוח.
בנוסף, הרשת, שהינה יבואנית של משקפי שמש וראייה ממבחר גדול של מותגים בינלאומיים, משקיעה השנה בהחדרת שני מותגי בית חדשים של "בליסימה" בלבד ומיועדים לקהל בגילאי 18-50, שוחר מותגים במחירים נגישים: Replay69 ו-Polo55, שיימכרו במחירים של 200-400 ש"ח.
בכל הסניפים ניתנים שרותי אופטיקה מהמתקדמים ביותר בעולם, לצד שרותי התאמה ומכירת משקפי ראייה ושמש של מותגים בינלאומיים מהמובילים כמו מותגי היוקרה פראדה, לנווין, בלו מארין וכריסטיאן דיור.
מותק המשקפיים polo55 מציג דגמי משקפי שמש מינימליסטיים, קלות משקל, בצבעים קיציים ומרעננים במיוחד, עם עדשות פולארויד המקטבות ומסננות את קרני השמש ומקנות ראות נקייה וחדה.
למשקפי replay69 מסגרות יציבות ושיק אופנתי במיוחד והן מצוידות בעדשות UV400. הדגמים השונים משלבים צבעים כמו אדום ושחור, עדשות מראה בשלל גוונים, דגמים של משקפי טייסים, עדשות עגולות, שילובי פסים בולטים במסגרת, מסגרות כסופות ומוזהבות.
בעלי הרשת הם דויד לזר ושלושת בניו, אדיר, אורן ואביב, המהווים את דור ההמשך.